Cliënttevredenheid
Grip Psychologen heeft als doel cliënten naar zo groot mogelijke tevredenheid te behandelen en de dienstverlening te blijven verbeteren. Wij waarderen feedback op onze instelling, therapeuten en behandelingen zeer en vragen cliënten dan ook deel te nemen aan cliënttevredenheidsonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit een korte vragenlijst (CQi) die na afloop van de behandeling verstuurd wordt. Van de resultaten wordt elk kwartaal een gemiddeld cliënttevredenheidscijfer berekend. Tot slot vragen wij cliënten na afloop van een behandeling een review achter te laten op www.zorgkaartnederland.nl. De gemiddelde cliënttevredenheid wordt jaarlijks op onze website ge-update.
Onze gemiddelde cliënttevredenheid volgens de CQi in 2023: 8,8
Dit is op een schaal van 1 (ontevreden) tot 10 (zeer tevreden). Deze score is gebaseerd op 304 waarderingen.
Ons clienttevredenheidscijfer is onder andere gebaseerd op de volgende thema’s:
- bejegening (score: 9,9/10), bestaande uit de volgende vragen:
- Nam uw behandelaar u serieus
- Heeft uw behandelaar u dingen op een begrijpelijke manier uitgelegd?
- informatie behandeling (score: 9,1/10), bestaande uit de volgende vragen:
- Zijn de voor en/of nadelen uitgelegd van de behandelingen die er voor uw klachten zijn?
- Kreeg u informatie over hoe u met uw klachten om kunt gaan?
- Kreeg u informatie over het resultaat dat u van de behandeling kon verwachten?
- samen beslissen (score: 9,6/10), bestaande uit de volgende vragen:
- Kon u meebeslissen over de behandeling?
- Heeft u samen met uw behandelaar het doel van de behandeling vastgesteld?
- Is er rekening gehouden met uw wensen binnen de behandeling?
- uitvoer behandeling (score: 9,1/10), bestaande uit de volgende vragen:
- Was de behandeling naar uw mening de juiste aanpak voor uw klachten?
- Bent u tevreden over het resultaat van uw behandeling?
Grip Psychologen gebruikt deze uitkomsten om haar zorg en procedures continu te optimaliseren.